aktualności

Kinga Pienińska w szkle dla hoteli i restauracji (artykuł sponsorowany)

20.12.2013

Kinga Pienińska naturalna woda mineralna cieszy się rosnącą popularnością zwłaszcza wśród restauratorów i hotelarzy dbających o jakość i wizerunek. Dzięki atrybutom na jakie stawia od lat producent wody, marka stała się jednym z podstawowych graczy na tym rynku.

Dzisiaj szacuje się już, że marka Kinga Pienińska naturalna woda mineralna zajmuje trzecie miejsce w sektorze HoReCa. Można więc śmiało powiedzieć, że mijający 2013 rok był bardzo udany. Najwyższa jakość samego produktu, pewność dostaw, niskosodowość i mocno orzeźwiający charakter właściwy dla wód górskich w połączeniu z eleganckimi butelkami szklanymi i wyrazistą komunikacją prowadzoną na rzecz marki, to cechy w oparciu o które została zbudowana strategia rozwoju na kolejne lata. To co na pewno wyróżnia Kingę Pienińską na tle konkurencji to jej pochodzenie i unikalne walory smakowe, coraz częściej doceniane przez świadomych restauratorów. Tym bardziej, że w ostatnim czasie woda stała się ważnym elementem dobrze skomponowanego menu.

Dlatego też marka świadomie angażuje się w różnego typu wydarzenia i aktywności podnoszące rangę serwowanej wody mineralnej do ważnego elementu budowy wizerunku restauracji czy hotelu.

Kinga Pienińska jest już dostarczana do hoteli sieci Starwood Hotels & Resorts: Sheraton, sieci hoteli Accor, czyli ponad 70 hoteli w całej Polsce, do których należą hotele: Sofitel, Novotel, Mercure, Orbis i Ibis, a lokalnie do tak prestiżowych i znanych miejsc, jak: Grand Hotel Stamary w Zakopanem, Hotel Modrzewie Park w Szczawnicy, Hotel Bania, Hotel Solar Spa w Szczawnicy, Terma Białka w Białce Tatrzańskiej i wielu innych. W październiku marka odniosła kolejny sukces w branży HoReCa, nawiązując współpracę z wyjątkowym Hotelem Bristol w Warszawie, należącym do kolekcji hoteli The Luxury Collection Concierge - unikatowych, najpiękniejszych hoteli na świecie.

Znaczący udział w sektorze HoReCa potwierdza również ponowne zaangażowanie się marki w ogólnopolski program wyboru 100 najlepszych restauracji w Polsce, zwieńczony uroczystą Galą POLAND 100 BEST RESTAURANTS w październiku. Tegoroczna Gala była także okazją do przyznania po raz pierwszy pięciu Nagród Specjalnych by Kinga Pienińska za „Wyśmienity Smak 2013”.

Wysoką jakość naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska potwierdzają m.in. lokalizacja źródła w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego oraz liczne nagrody jakie zdobyła. Jedną z nich jest wyróżnienie Superior Taste Award (Nagroda za Wyśmienity Smak), przyznane przez niezwykle prestiżowy Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości w Brukseli. Do bogatej puli nagród należy również Złote Godło za Najwyższą jakość 2012.

Marka realizuje nowoczesną komunikację zewnętrzną poprzez ścisłą współpracę z ogólnopolskimi portalami i wydawnictwami branżowymi, a także przez swoją stronę internetową i oficjalny profil na Facebooku. Niezależnie od miejsca publikacji czy wydarzenia, marka konsekwentnie potwierdza swój silny związek z regionem Pienin i Podhala.


www.kingapieninska.pl
www.facebook.com/KingaPieninska




reklama
komentarze
reklama
najnowsze ogłoszenia
już wkróce
  • 03 06.2024
  • 30 06.2024
  • 30 06.2024
reklama
dołącz do nas